החלום שלכם, מאז ומעולם, היה להקים חדר כושר? עשיתם הכול כדי לפתוח מקום כזה וכעת אתם רוצים לשווק אותו? אם כך, כדאי שתדעו: שיווק חדר כושר זו משימה שצריך להשקיע בה. אנחנו חיים בעידן מאוד תחרותי ולכן עליכם ליצור תוכנית שיווק ברורה. אתם צריכים לגרום לכולם להגיע דווקא לחדר הכושר שלכם, ונשאלת השאלה: איך עושים זאת? הלכתם לאיבוד? אין לכם מושג מאיפה להתחיל? לפניכם כל הטיפים שיעזרו לכם להכניס את כולם לכושר.
שיווק חדר כושר מתחיל באינטרנט
אם נדבר ברצינות על שיווק חדר כושר, אנחנו נראה שהאינטרנט זו הזירה המרכזית שבה קורים הדברים. לכן, אם חשוב לכם לשווק את חדר הכושר שלכם בצורה נכונה, אתם צריכים נוכחות מקוונת. חשבתם לרגע שתוכלו לעשות זאת בעזרת הפרופיל הפרטי שלכם ברשת חברתית כזו או אחרת? כדאי שתדעו שזה מאוד לא מומלץ. אתם צריכים דף עסקי לחדר הכושר שלכם, ובעיקר, להירשם למקומות הנכונים. יש היום פורטלים שמסייעים לבעלי חדרי כושר בשיווק וכך הם מגיעים לעוד ועוד לקוחות. הרשמה למקום כזה תעזור לכם להתקדם, אז למה אתם מחכים? בנוסף, שיווק חדר כושר ברשת צריך לכלול גם תמונות, מידע ואפילו מבצעים מיוחדים. ככל שתשקיעו בכך אתם תראו שתקבלו עוד ועוד פניות. אם תתייחסו ברצינות לפניות האלה ותתנו לכל לקוח פוטנציאלי מענה מקיף, ייסודי ואדיב, חדר הכושר שלכם יתמלא במהרה. כמו כן, גם השיווק באמצעות דואר אלקטרוני מסייע, כי אנשים מתייחסים לכך ברצינות.
שיווק חדר כושר בעזרת מבצעים וסדנאות
דבר נוסף שכדאי לדעת על שיווק חדר כושר, זה שהלקוחות רוצים מבצעים. למשל, אם תוכלו להזמין אותם לשיעור התנסות בחינם, זה נהדר. כך הם יגיעו, יוכלו להתרשם מחדר הכושר שלכם ולעשות בו מנוי. בנוסף, אם תשקיעו בסדנאות ובאירועים מיוחדים, זה גם יעזור. בצורה כזאת אנשים נוספים יגיעו תמיד להתרשם מהמקום שלכם וחלקם יהפכו ללקוחות. כדי לשווק חדרי כושר ברעננה, צריך לעשות גם מבצעים. חשבו על עצמכם לרגע בצד של הלקוח ותגלו שתמיד מבצעים עושים לכם מצב רוח טוב. לכן, אם אפשר, למשל, על החודש הראשון לשלם חצי מחיר, מובן שזה יסייע למשוך לקוחות חדשים. שיווק חדר כושר שיכלול את כל הטיפים האלה יגרום לחדר הכושר שלכם להיות תמיד מלא. לכן כדאי לבנות מראש את אסטרטגיית השיווק שלכם ולהחליט מה אתם עושים בכל שלב. בצורה כזאת אתם תראו שההשקעה שלכם לא תהיה לחינם.
אל תשכחו להיות ייחודיים
אם תבדקו, אתם תראו שיש עוד הרבה חדרי כושר באזור שלכם. לכן נשאלת השאלה: מה עוד צריך לעשות כדי למשוך את כולם דווקא אליכם? לכן כדאי שתדעו שאי אפשר לדבר על שיווק חדר כושר מבלי לדבר על הייחודיות שלכם. אנשים מחפשים תמיד דברים חדשים, גם בחדר הכושר. לכן, אם תוכלו להציע שיעורים מיוחדים או מכשירים שאין בשום מקום אחר, מה טוב. בנוסף, כדאי שתפנו באופן ספציפי אל חברות וארגונים. במקומות כאלה יש הרבה מאוד לקוחות פוטנציאלים. אם תלכו אל מנהל הארגון או החברה ותציע לו מחיר מיוחד, זה יסייע לגייס עוד לקוחות. אירוח של תחרויות מיוחדות זו עוד דרך שיכולה למשוך אליכם עוד מתעניינים. כמו כן, תוכניות מיוחדות, למשל, לאנשים מבוגרים או כבדי-משקל, זו אופציה נהדרת. כולם רוצים לקבל מכם תשומת לב, וכדאי שתתייחסו לכך בבניית אסטרטגיית השיווק שלכם. כך תוכלו להגדיל את קהל הלקוחות שלכם, אז למה אתם עדיין מחכים?