פיטסנטר בלוג כללי אימון רצועות TRX – תרגילים מומלצים שכדאי שתכירו

אימון רצועות TRX – תרגילים מומלצים שכדאי שתכירו

שיטת אימון עם רצועות TRX יכולה לסייע לכם לחטב את הגוף ולרדת במשקל. שיטת אימון זו מאתגרת מאוד. שיטה המתאימה גם לגברים וגם לנשים שרוצים לחטב את הגוף. יש הרבה יתרונות של אימון TRX – אימונים אלו יכולים לסייע לכם לרדת באופן משמעותי במשקל. גם לאחר שירדתם במשקל אתם יכולים ליהנות מאימונים שיחטבו את הבטן והגוף שלכם. כאשר אתם מתאמנים חשוב מאוד לשים לב שהאימונים שלכם יהיו לפי כללי הבטיחות. אלו יאפשרו לכם לשמור על בטיחות הגוף שלכם. במאמר הבא נמליץ לכם על תרגילים מומלצים לאימון רצועות TRX.

אימון רצועות TRX

תרגילי רצועות TRX מומלצים עבורכם

ריכזנו עבורכם מספר תרגילי אימון TRX מומלצים שיוכלו לסייע לכם. גם בחיטוב הגוף וגם לפתח את השרירים שלכם. התרגילים הם ברמת קושי לא מאוד גבוהה. הם יכולים לאפשר לכם לשמור על הכושר הגופני שלכם ועל חיטוב הגוף שלכם. אם יש לנו בעיות בריאות יש להתייעץ עם מאמן מקצועי לפני שעושים את התרגילים.

תרגיל TRX מספר 1: סקוואט בסיסי

התנועה בתרגיל זה היא כמעט זהה לתנועה בתרגיל הסקוואט הרגיל. בתרגיל זה המשקל שלכם צריך להיות מכוונן יותר אל עבר העקבים שלכם בגלל שהגוף שלכם נתמך על ידי רצועות TRX. ודאו במהלך הביצוע של תרגיל זה שאתם משתמשים ברגליים שלכם ושאתם לא נשענים ומושכים את הרצועות בזרועות שלכם. חשוב להקפיד לשמור על המרפקים שלכם כפופים ולא ישרים.

תרגיל TRX מספר 2: חתירה צרה

עליכם להתקדם עם הרגליים שלכם קצת קדימה ועליכם להקפיד לעמוד על העקבים שלכם. הקפידו ליישר את הידיים כך שכפות הידיים שלכם יפנו פנימה. משכו את הגוף שלכם כלפי מעלה אל הידיים כך שהמרפקים שלכם יישארו צמוד לגוף, תקרבו את השכמות שלכם זו לזו כך שהמרפקים שלכם ילכו לאחור. עליכם להקפיד ליישר את הידיים שלכם ולבסוף לחזור לעמידת המוצא בה התחלתם את התרגיל.

תרגיל TRX מספר 3: שכיבות שמיכה

התחילו את התרגיל כאשר אתם מאחורי הרצועות, והרגליים שלכם במצב ישר מיישרות לאחור על האצבעות והידיים ישרות קדימה אל מול בית החזה שלכם. התחילו בכיפוף של המרפקים שלכם לזווית של 45 מעלות ולא 90 מעלות.

תרגיל TRX מספר 4: פלאנק

בתרגיל זה הרגליים שלכם בתוך הרצועות. כך שהיציבות שלכם פחות מאוזנת. יש לשים את כפות הרגליים שלכם בתוך רצועות הרגליים ולהקפיד לשים את הידיים שלכם קדימה על האמות. עימדו על הברכיים שלכם ולאחר מכן יישרו את הרגליים.

תרגיל TRX מספר 5: לאנג'

עליכם לעמוד עם רגליים שלכם כאשר הן צמודות זו לזו והידיים שלכם אוחזות את רצועות TRX עם מרפקים כפופים. יש לשמור על הרצועות מתוחות אך חשוב להקפיד לא להישען עליהן. יש לקחת את רגל שמאל לאחור ולנעוץ את אצבעות כף הרגל על הרצפה ואז לרדת ישר למטה כך שרגל ימין מתכופפת אך הברך אינה עוברת את קו האצבעות וברך שמאל שלכם כמעט ותגע ברצפה.

אימון רצועות TRX יעיל ומומלץ

חיטוב הגוף באמצעות שימוש באמצעי כושר כמו רצועות TRX יכול להיות יעיל מאוד. אם אנחנו רוצים להיכנס לכושר כדאי לנו ללכת למסגרת של חדר כושר. בחדר כושר אנחנו יכולים לקבל את כל השירותים שאנחנו צריכים והתמיכה בשביל להיכנס לכושר. בשביל להתאמן בחדר כושר אנחנו חייבים שיהיה לנו אישור רפואי להתאמן. אם יש לנו בעיות בריאות שונות כדאי לנו לשים לב שאנחנו יכולים להתאמן.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

איך לבנות תזונה מאוזנת התומכת במטרות הכושר שלך
פורסם ע"י חן רוזנשטיין ב 26 לאפריל 2024
לאחרונה הכושר הגופני שלך מטריד אותך? בלי ששמת לב עברו כבר שנים בלי שאתה זז? אתה מסתכל במראה ובכל פעם רואה עוד ועוד קילוגרמים שאספת בדרך? אם כך, כדאי שתדע שאתה לא לבד. זה קורה לכולנו בגלל סיבות שונות כמו עבודה, לחצים וילדים. עם זאת, אף פעם לא מאוחר מידי לעשות את השינוי, ואין ספק […]
חשיבות מתיחות בסיסיות לשיפור גמישות ומניעת כאבים
פורסם ע"י יסמין יוסף ב 15 לאפריל 2024
אתם עוסקים בפעילות גופנית אך לא עושים מתיחות בסיסיות? הגיע הזמן שתדעו: מתיחות הן לא במקרה חלק מהאימון של כל ספורטאי מקצועי. למעשה, היום גם אנשים שעוסקים בספורט בצורה חובבנית לא מוותרים על מתיחות. הן יכולות לשפר את הגמישות שלנו וכך גם למנוע כאבים ופציעות. זה לא משנה בני כמה אם או באיזו פעילות גופנית […]
כך תחזקו את גופכם בעזרת אימונים מתאימים
פורסם ע"י ליאת מגריסו ב 28 למרץ 2024
אתם מוצאים את עצמכם מתאמנים הרבה מאוד אך לא רואים תוצאות? או ליתר דיוק, רואים תוצאות שאינן מספקות אתכם? אם כך, ברור מדוע אתם מחפשים אימונים מתאימים. העניין הוא שהיום, בתחום הכושר הגופני, השמיים הם הגבול. לכן לא קל לבחור את האימונים הנכונים לכל אחד מאיתנו. מבולבלים ורוצים עזרה? בכתבה שלפניכם תמצאו מספר טיפים שיעזרו […]