פיטסנטר בלוג כללי בואו לגלות אימונים פונקציונליים שיזיזו לכם את כל הגוף

בואו לגלות אימונים פונקציונליים שיזיזו לכם את כל הגוף

אימוני כושר יכולים לסייע לנו להיות בריאים יותר בגוף ועם מצב רוח טוב יותר. יש הרבה מאוד  סוגים שונים של אימוני כושר. הסוגים הבולטים ביותר של אימונים כושר הם: אימונים פונקציונליים (לדוגמא: פילאטיס, קרוספיט וכד) ואימוני אירובי (לדוגמא: הליכות, ריצות, אינטרוולים וכד'). חשוב לשלב בין כל סוגי האימונים. וכמובן לעבוד באותו הזמן גם על הכושר האירובי שלנו ועל חיזוק השרירים שלנו. ביחד חיזוק השרירים בדגש על רצפת האגן. וכן חיזוק הכושר האירובי שלנו – יכול לאפשר לנו לשפר את איכות החיים שלנו. חשוב שנדע להשקיע בבריאות שלנו. בשביל שנוכל לעשות זאת אנחנו צריכים להשקיע גם בעשיית ספורט וגם בשמירה על תזונה נכונה.

אימונים פונקציונליים שיזיזו לכם את כל הגוף

אימונים פונקציונליים - מה זה אימון פונקציונלי?

אימון פונקציונלי הם אימון בו מאמנים בעיקר את השרירים שלנו. אימונים אלו הם לרוב אימונים מסוג קרוספיט או פילאטיס. אימונים אלו יכולים לסייע לנו לחזק את רצפת האגן שלנו ואת עמוד השדרה שלנו. כדאי לנשים אחרי לידה או לנשים שרוצות להיכנס להיריון להשקיע בסוג אימונים זה. גם לגברים אימונים מסוג זה יכולים להתאים במיוחד אם הם עובדים בעבודה פיזית קשה מאוד.

ההשפעות של אימונים פונקציונליים על הגוף שלנו

ההשפעות של אימונים פונקציונליים על הגוף הם שהאימונים מחזקים את הגוף ואת שרירי הליבה שלו. חיזוק שרירי הליבה שלנו יכול לאפשר לנו להיות עם יותר כוח סיבולת. כוח סיבולת זה דבר חשוב כי זה יכול למנוע התקפי לב וזה מחזק את הלב ואת הריאות. כאשר אנחנו מחזקים באימוני כושר את השרירים שלנו אנחנו יכולים ליהנות מאיכות חיים גבוה יותר.

היעילות של אימון פונקציונלי

אימונים פונקציונליים יעילים מאוד והם יכולים לאפשר לנו ליהנות מערנות גבוה יותר ויכולת ריכוז גבוה יותר. חשוב שנדע להתאמן באופן שנכון לנו. אם אנחנו רוצים להתחיל להתאמן באימוני קורספיט לדוגמא. חשוב לעשות זאת במסגרת מסודרת עם מאמן מקצועי. מאמן מקצועי ידע לאמן אותנו בהדרגה כך שנוכל לאט מאוד להתחיל להתאמן באופן מקצועי יותר.

אימונים פונקציונליים - למי הם מתאימים?

אימון פונקציונלי יכול להתאים כמעט לכל אחד. אימונים אלו מומלצים במיוחד למי שרוצה לחטב את הגוף שלו או שלה. אם אנחנו רוצים לחטב את הגוף שלנו אנחנו חייבים לדעת לעשות את זה נכון עם הדרכה ופיקוח מקצועי. פיקוח מקצועי של מאמן כושר ותזונאי יכול לסייע לנו לדעת איך להתאמן ולעשות שינוי באורח חיים שלנו באופן מטיב.

הקווים המנחים לאימון פונקציונלי מוצלח

לכל אימון פונקציונלי יש קווים מנחים ברורים. הקווים המנחים של האימון כוללים שמירה על אימון מוגדר. כדאי להתאמן באימון קורספיט רק ארבע או חמש פעמים בשבוע ולא יותר מזה. אם אנחנו לא רגילים לאימונים אלו כדאי להתחיל איתם בהדרגה. לאט לאט להגביר את הקצב שלהם. כאשר אנחנו מתחילים משטר אימונים. חשוב לשים לב שעושים זאת באופן הדרגתי ולא באופן קיצוני לכאן או לכאן. בחיים ובמיוחד באימוני כושר חשוב מאוד לא לנהוג בקיצוניות.

בסופו של דבר, חשוב שנהיה מודעים למה שאנחנו עושים עם הגוף שלנו ככל שנתנהג יותר בכבוד עם הגוף שלנו ונשמור עליו מאוזן יותר – כך נוכל להיות בריאים יותר. לפני שאנחנו מתחילים אימונים מסוג מסוים או עושים שינוי בתזונה חשוב לא לקפוץ ישר עם הראש למים. חשוב בכל מה שקשור לשינוי שגרת חיים לעשות את זה לאט ובחוכמה ולא לנסות לשנות את העולם ביום אחד. גם את רומא לא בנו ביום ובשביל לעבור לאורח חיים בריא צריך סבלנות.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

איך לבנות תזונה מאוזנת התומכת במטרות הכושר שלך
פורסם ע"י חן רוזנשטיין ב 26 לאפריל 2024
לאחרונה הכושר הגופני שלך מטריד אותך? בלי ששמת לב עברו כבר שנים בלי שאתה זז? אתה מסתכל במראה ובכל פעם רואה עוד ועוד קילוגרמים שאספת בדרך? אם כך, כדאי שתדע שאתה לא לבד. זה קורה לכולנו בגלל סיבות שונות כמו עבודה, לחצים וילדים. עם זאת, אף פעם לא מאוחר מידי לעשות את השינוי, ואין ספק […]
חשיבות מתיחות בסיסיות לשיפור גמישות ומניעת כאבים
פורסם ע"י יסמין יוסף ב 15 לאפריל 2024
אתם עוסקים בפעילות גופנית אך לא עושים מתיחות בסיסיות? הגיע הזמן שתדעו: מתיחות הן לא במקרה חלק מהאימון של כל ספורטאי מקצועי. למעשה, היום גם אנשים שעוסקים בספורט בצורה חובבנית לא מוותרים על מתיחות. הן יכולות לשפר את הגמישות שלנו וכך גם למנוע כאבים ופציעות. זה לא משנה בני כמה אם או באיזו פעילות גופנית […]
כך תחזקו את גופכם בעזרת אימונים מתאימים
פורסם ע"י ליאת מגריסו ב 28 למרץ 2024
אתם מוצאים את עצמכם מתאמנים הרבה מאוד אך לא רואים תוצאות? או ליתר דיוק, רואים תוצאות שאינן מספקות אתכם? אם כך, ברור מדוע אתם מחפשים אימונים מתאימים. העניין הוא שהיום, בתחום הכושר הגופני, השמיים הם הגבול. לכן לא קל לבחור את האימונים הנכונים לכל אחד מאיתנו. מבולבלים ורוצים עזרה? בכתבה שלפניכם תמצאו מספר טיפים שיעזרו […]