פיטסנטר בלוג כללי פילאטיס מכשירים – כמה זה יעלה לכם?

פילאטיס מכשירים – כמה זה יעלה לכם?

בשוק חדרי הכושר וחוגי הכושר יש מחבר גדול מאוד ממנו ניתן לבחור במה להתאמן. כדאי להתאמן באופן קבוע בסוג ספורט מסוים – כי מחקרים הוכיחו שזה משפר את הבריאות ומסייע לשמור על משקל גוף תקין. אחד מסוגי הספורט שיותר מומלצים הוא פילאטיס מכשירים. השאלה כמה עולה פילאטיס מכשירים? היא שאלה חשובה שהתשובה עליה לא קבוע. המחיר של החוג יקבע לפי מספר השיעורים שלוקחים בשבוע או חודש וגם לפי גודל הקבוצה בה החוג נערך (שיעורים עם מעט תלמידים או שיעורים פרטיים עולים יותר).

פילאטיס מכשירים כמה זה עולה

מה זה פילאטיס מכשירים ולמה זה כל כך מבוקש ופופולרי?

חוג פילאטיס מכשירים הוא חוג מבוקש ופופולרי כי הוא יכול לסייע בהתמודדות עם כאבי גב ושרירים. פילאטיס הוא ספורט שיכול לסייע מאוד לשמור על יציבה נכונה ועל גב בריא יותר. היתרונות של החוג הם שהוא נחשב לספורט קל ולא קשה (כמו למשל ריצה). בנוסף לכך, חוג פילאטיס הוא חוג שגם נשים בהיריון או נשים אחרי לידה יכולות לקחת בו חלק. חוג זה פופולרי מאוד כי לא מזיעים בו כל כך וסוג המאמץ הפיזי בו הוא מתון בשונה מספורט אירובי או תרגילי כוח שהם מאמצים יותר.

ההבדל בין פילאטיס מכשירים בתל אביב לאזורים אחרים בארץ

פילאטיס מכשירים תל אביב עולה יותר מאשר חוג פילאטיס מכשירים באזור הצפון או הדרום. חלק מהסיבה שהחוג יקר יותר בתל-אביב הוא שמחיר העלות של השכרת הסטודיו של החוג בתל-אביב יקר יותר מאשר השכרת סטודיו בצפון או בדרום. כמו בהרבה דברים אחרים בארץ – גם חוג פילאטיס הוא יקר יותר באזור המרכז ובתל-אביב וגוש דן בפרט.

המנויים שיש לשיעורים פילאטיס מכשירים

להרבה מאוד חוגי פילאטיס מכשירים יש הרבה מסלולי מנוי שונים ואפיקי תשלום שונים. פילאטיס מכשירים מחיר יכול להיקבע לפי כרטיסייה של שיעורים, לפי מחיר שיעור בודד או לפי סוגי שיעורים זולים יותר כמו שיעורים דרך הזום או שיעורים בקבוצה גדולה יותר. כאשר אנחנו בוחרים להשקיע בבריאות האישית שלנו וללכת לחוג ספורט – כדאי לנו עדיין לברר על מסלולים שונים של החוג. אם הולכים למשל לחוג במסגרת של סטודיו אפשר לקחת חבילות של חוגים שונים ביחד כמו למשל פילאטיס ביחד עם אירובי וכדומה.

למי יכול להתאים אימון ספורט כזה?

חוג פילאטיס יכול להתאים להרבה מאוד גברים ונשים. בדרך כלל לחוג זה מתחילים ללכת מגיל 15 או 16. החוג מתאים במיוחד למי שסובל מכאבי גב ושרירים או למי שרוצה לחטב את הגוף ולשמור על גזרה דקה. הפעילות בסוג ספורט זה היא עדינה יחסית והיא מותאמת אישית לכל מתאמן. פעילות של פילאטיס בריאה מאוד גם לנשים שנמצאות בהיריון או לנשים שרוצות לחזור לעשות ספורט אחרי לידה. סוג ספורט זה יכול לסייע גם בהחלמה מפציעות שונות בגוף – כאשר רוצים לחזור לעשות ספורט בהדרגה ובאופן עדין.

בסופו של דבר, כדאי לנו לעשות ספורט וזה תמיד בריא. הבחירה להשתתף דווקא בחוג פילאטיס יכולה להיות בחירה חכמה מאוד עבור רוב האנשים. ברוב המקרים חוג מסוג זה יעלה בין כמה עשרות שקלים לשיעור בודד לכמה מאות שקלים בחודש – תלוי במיקום של החוג ומספר המשתתפים בו. שיעור פרטי יכול לעלות גם בין 250 ל-500 ₪. אם אנחנו רוצים להתנסות בחוג רוב החוגים מסכימים למתאמנים ליהנות משיעור ניסיון בחינם או שיעור ניסיון בתשלום ללא התחייבות להמשך.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

איך לבנות תזונה מאוזנת התומכת במטרות הכושר שלך
פורסם ע"י חן רוזנשטיין ב 26 לאפריל 2024
לאחרונה הכושר הגופני שלך מטריד אותך? בלי ששמת לב עברו כבר שנים בלי שאתה זז? אתה מסתכל במראה ובכל פעם רואה עוד ועוד קילוגרמים שאספת בדרך? אם כך, כדאי שתדע שאתה לא לבד. זה קורה לכולנו בגלל סיבות שונות כמו עבודה, לחצים וילדים. עם זאת, אף פעם לא מאוחר מידי לעשות את השינוי, ואין ספק […]
חשיבות מתיחות בסיסיות לשיפור גמישות ומניעת כאבים
פורסם ע"י יסמין יוסף ב 15 לאפריל 2024
אתם עוסקים בפעילות גופנית אך לא עושים מתיחות בסיסיות? הגיע הזמן שתדעו: מתיחות הן לא במקרה חלק מהאימון של כל ספורטאי מקצועי. למעשה, היום גם אנשים שעוסקים בספורט בצורה חובבנית לא מוותרים על מתיחות. הן יכולות לשפר את הגמישות שלנו וכך גם למנוע כאבים ופציעות. זה לא משנה בני כמה אם או באיזו פעילות גופנית […]
כך תחזקו את גופכם בעזרת אימונים מתאימים
פורסם ע"י ליאת מגריסו ב 28 למרץ 2024
אתם מוצאים את עצמכם מתאמנים הרבה מאוד אך לא רואים תוצאות? או ליתר דיוק, רואים תוצאות שאינן מספקות אתכם? אם כך, ברור מדוע אתם מחפשים אימונים מתאימים. העניין הוא שהיום, בתחום הכושר הגופני, השמיים הם הגבול. לכן לא קל לבחור את האימונים הנכונים לכל אחד מאיתנו. מבולבלים ורוצים עזרה? בכתבה שלפניכם תמצאו מספר טיפים שיעזרו […]