פיטסנטר בלוג מידע מקצועי חלית? נפצעת? מהו “כיסוי ביטוח תאונות” למאמן כושר אישי

חלית? נפצעת? מהו "כיסוי ביטוח תאונות" למאמן כושר אישי

אימון כושר עם מאמן כושר אישי, יכול לסייע לכם להרזות ולשמור על הבריאות שלכם. אולם חשוב להיות מודעים גם לסכנות שיש בכך. במהלך אימוני כושר יכולות לקרות תאונות אישיות כמו נפילה, פציעות או אפילו נזק שרק לאחר האימון תרגישו בו. אם אתם רוצים להיות בטוחים שבמידה ויקרה לכם תאונה כלשהי בזמן האימון תהיה לכם כתובת ברורה לפנות אליה. אז אתם חייבים לוודא שלמאמן האישי או לחדר כושר שתבחרו להתאמן בו יש ביטוח נגד תאונות וכמובן בתוקף.

מה זה בעצם ביטוח מאמן כושר אישי ?

ביטוח מאמן כושר אישי, למעשה זהו שני סוגים שונים ונפרדים של ביטוחים שיש לדעת את ההבדל ביניהם:

  • ביטוח אחריות מקצועית ואישית.
  • ביטוח נגד תאונות.

הביטוח אחריות מקצועית אישית נועד לבטח את המאמן למקרה שתחליטו לתבוע אותו. או בגין רשלנות או בשל טעות אנוש שהוא עשה בזמן שהוא אימן אתכם. הביטוח נגד תאונות נועד לאפשר לנו, המתאמנים לקבל פיצוי כספי במקרה שנהיה מעורבים בתאונה. תאונה שהתרחשה בזמן או בעקבות אימון. בדומה לביטוח תאונות עבודה. גם כאשר אנחנו עוברים תאונה בדרך לאימון או בדרך חזרה מאימון ביטוח זה יכול להיות תקף.

מאמן כושר אישי - פיטסנטר
במקום לדאוג שהמתאמנים שלכם לא יפלו, אולי תעשו ביטוח אחריות?

חשיבות הביטוח אחריות אצל מאמן כושר אישי

כמתאמנים יש לכם את האחריות לדאוג לביטחון האישי שלכם. כלומר, זוהי האחריות האישית שלכם לוודא שלמאמן האישי או למתחם אימונים בו אתם מתאמנים כמו חדר כושר, יש ביטוח אחריות אישית וביטוח למאמנים. ביטוחים אלו יכולים לממן לכם הוצאות רפואיות. הוצאות שיהיו לכם עם חס וחלילה יהיה לכם התקף לב בזמן אימון. כמו למשל אם תפרקו או תשברו יד, או תנקעו פתאום גיד בזמן האימון. הביטוח תאונות יהיה אחראי לממן לכם גם את הוצאות השיקום הרפואי וגם את מחסור ימי העבודה שלכם.

המשמעות המשפטית של ביטוח אחריות אישית

אז מהי בעצם המשמעות המשפטית של ביטוח אחריות אישית של מאמן כושר אישי? הביטוח חשוב קודם כל למאמן עצמו והוא חשוב לכל סוג מאמן באופן אישי. לפי ביטוח אחריות זה, מאמן יכול לסמוך על הביטוח שיגבה אותו מבחינה כספית (אם המקרה עומד בתנאי הפוליסה). וזה במקרה שמתאמן תובע אותו בגין רשלנות, טעות מתאים לאנשי מקצוע שונים ממאמן כושר ועד פסיכולוג או עורך דין.

איזה תאונות יכולות לקרות בזמן אימון כושר?

בזמן אימון ספורט עם מאמן כושר אישי, הסיכויים לתאונות בזמן האימון גוברות. למשל מתיחה של גידים או רצועות. שבר או פריקה של עצמות, פציעות מעילפון וחבלות נוספות שונות. ככל שאתם תתאמנו יותר ובאופן יותר אינטנסיבי, כך הסיכוי שיקרה לכם תאונה הולך וגדל. גם אנשים אשר נמצאים בקבוצת סיכון גבוהה כמו כאלה הסובלים מעודף משקל. או בעיות בריאות אחרות (סכרת, לחץ דם גבוה) עלולים להיות בסיכון מוגבר לתאונות בזמן אימונים. כמו גם לפציעות ובעיות מתמשכות בעקבות מאמץ יתר.

לסיכום, אנו בפיטסנטר ממליצים גם לכם- המתאמנים ואלה שרוצים להתחיל להתאמן. וגם לכם – המאמנים, מתחמי הכושר השונים. תעשו ותיבדקו עלביטוח אחריות זה למען הבריאות שלכם והעתיד. ואל תישארו חשופים לתביעות.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

איך לבנות תזונה מאוזנת התומכת במטרות הכושר שלך
פורסם ע"י חן רוזנשטיין ב 26 לאפריל 2024
לאחרונה הכושר הגופני שלך מטריד אותך? בלי ששמת לב עברו כבר שנים בלי שאתה זז? אתה מסתכל במראה ובכל פעם רואה עוד ועוד קילוגרמים שאספת בדרך? אם כך, כדאי שתדע שאתה לא לבד. זה קורה לכולנו בגלל סיבות שונות כמו עבודה, לחצים וילדים. עם זאת, אף פעם לא מאוחר מידי לעשות את השינוי, ואין ספק […]
חשיבות מתיחות בסיסיות לשיפור גמישות ומניעת כאבים
פורסם ע"י יסמין יוסף ב 15 לאפריל 2024
אתם עוסקים בפעילות גופנית אך לא עושים מתיחות בסיסיות? הגיע הזמן שתדעו: מתיחות הן לא במקרה חלק מהאימון של כל ספורטאי מקצועי. למעשה, היום גם אנשים שעוסקים בספורט בצורה חובבנית לא מוותרים על מתיחות. הן יכולות לשפר את הגמישות שלנו וכך גם למנוע כאבים ופציעות. זה לא משנה בני כמה אם או באיזו פעילות גופנית […]
כך תחזקו את גופכם בעזרת אימונים מתאימים
פורסם ע"י ליאת מגריסו ב 28 למרץ 2024
אתם מוצאים את עצמכם מתאמנים הרבה מאוד אך לא רואים תוצאות? או ליתר דיוק, רואים תוצאות שאינן מספקות אתכם? אם כך, ברור מדוע אתם מחפשים אימונים מתאימים. העניין הוא שהיום, בתחום הכושר הגופני, השמיים הם הגבול. לכן לא קל לבחור את האימונים הנכונים לכל אחד מאיתנו. מבולבלים ורוצים עזרה? בכתבה שלפניכם תמצאו מספר טיפים שיעזרו […]