פיטסנטר בלוג סקירה גו אקטיב – רשימת הסניפים המלאה של GO Active

גו אקטיב – רשימת הסניפים המלאה של GO Active

כבר שנים אתם ממציאים תירוצים למה לא לעשות ספורט? אפילו הלכתם לבדוק את העלויות על יד הבית וראיתם שזה יקר? אתם לא לבד. המחיר היוו סיבה מרכזית עבור רבים לא להירשם למכון כושר. עם זאת, כאן בדיוק נכנסת לתמונה רשת גו אקטיב. הרשת הזאת נקנתה על ידי הולמס פלייס בשנת 2016. מאז ועד היום היא עברה שינויים רבים, והיום היא מציעה: חדרי כושר בשיטת LOW COST. אם תהיתם מה זה אומר מבחינכם, חשוב שתבינו: מחיר נמוך.

גו אקטיב - מה היא מציעה למתאמנים?

היום כבר אי אפשר להתעלם ממהפכת הלאו קוסט. זה אומנם התחיל בתחום התיירות והטיסות הנמוכות, אך משם זה עבר לתחומים נוספים. כולנו מכירים את הקפה בחמישה שקלים והיום גם את חדרי הכושר הזולים. למעשה, רשת אקטיב GO מציעה בדיוק את זה: מנוי במחיר נוח. משמעות הדברים היא שאם עד היום שילמנו X על חדר כושר, היום נשלם חצי X. הטרנד הזה, כמו רבים אחרים, הגיע מחו"ל. בארצות הברית, וגם באירופה, אפשר לראות הרבה מכוני כושר לאו קוסט.

גו אקטיב לוגו

זה לא במקרה, שכן הגישה היום בעולם סביב נושא הכושר השתנתה. כולנו עובדים שעות מול המחשב וזה גורם לחוסר תנועה. בנוסף, אם הכושר הוא פריבילגיה לעשירים, ברור מדוע קיימת מחלת ההשמנה. עם רשתות כמו גו אקטיב, הדברים נראים אחרת. היום ספורט זה משהו שזמין לכולם. לא צריך להיות עשיר כדי להירשם למכון כושר. בנוסף, גם לא צריך לחשוש מהעלאת המחירים, כי מחיר המנוי נשאר זהה למשך זמן רב.

רשימת הסניפים של GO Active (מתעדכן)

ברור לכם שנגמרו התירוצים? רוצים לצאת מהבית ולהגיע כמה שיותר מהר אל הסניף הקרוב של גו אקטיב? מחכות לכם חדשות טובות. לרשת הזאת יש יותר מ50 סנפים ברחבי הארץ. גרים בכרמיאל שבצפון? או אולי בבאר שבע בדרום? יש לכם סניף על יד הבית! בכל אחד מהסניפים אתם תמצאו את הטוב ביותר בעולם הכושר. זה אומר שמעבר למחיר הנוח, תוכלו לקבל ערך מוסף. יש כאן מדריכים מקצועיים שיוכלו ללוות אתכם לצד ציוד מתקדם. לעשות ספורט עם המכשור הכי חדיש שיש זו חוויה נפלאה. לכן, עם כל היתרונות האלה, כבר חבל להישאר בבית. יש לכם אפשרות לעשות מנוי במחיר חלומי וליהנות מכל הטוב הזה כבר עכשיו. אל תדחו את הדברים, הירשמו עוד היום לסניף הקרוב אליכם ותראו שלא תצטערו.

GO אקטיב מחירים

הימים שבהם כולנו שילמנו הרבה על מנוי לכושר עברו. היום, עם תופעת הלאו קוסט, הדברים נראים אחרים. לכן גם במובן הזה גו אקטיב זו בחירה טובה. אתם תראו שתוכלו לבחור כאן בין מגוון מסלולים שונים. למשל, תוכלו לעשות מנוי שנתי לסניף שלכם במחיר קבוע ולא משתנה. תוכלו גם לעשות מנויים מוזלים יותר ויש סנפים שבהם מחכים לכם גם חוגים. יש אפשרות לתוספות כמובן, כמו מאמן אישי ועוד. לכן בהחלט ניתן לומר שעם אופציות כאלה – אתם קובעים את המחיר. אם תרצו תוכלו לעשות את המנוי הבסיסי ביותר. כך תוכלו להבטיח שאתם עושים ספורט מבלי לקרוע את הכיס. היום כבר אי אפשר להתווכח על החשיבות של ספורט בחיינו. מחקרים רבים מדברים על כך, ולכן, גם לכם זה כדאי. הירשמו, התחילו לזוז ותראו שההרגשה שלכם תשתפר. בחרו לכם את הסניף הנוח ביותר של גו אקטיב, כי למה להתאמץ? את הזיעה תשאירו למכון הכושר, כי היום גם מבחינה כלכלית זה זמין ונגיש לכולם.

גו אקטיב טלפון

  • גו אקטיב בת ים - הצג מספר טלפון
  • גו אקטיב נס ציונה - הצג מספר טלפון
  • גו אקטיב קיסריה - הצג מספר טלפון
  • גו אקטיב קריית אונו - הצג מספר טלפון
  • גו אקטיב ראשון לציון - הצג מספר טלפון
  • גו אקטיב שיבא תל השומר רמת גן - הצג מספר טלפון
  • גו אקטיב מרכז הספורט הלאומי תל אביב - הצג מספר טלפון
  • גו אקטיב מרכז ויצמן - הצג מספר טלפון

גו אקטיב כתובת

  • גו אקטיב בת ים - יוספטל 92, בת ים
  • גו אקטיב נס ציונה - השייטת 4, נס ציונה
  • גו אקטיב קיסריה - רוטשילד, מרכז קיסריה, קיסריה
  • גו אקטיב קריית אונו - דרך רפאל איתן 1, קרית אונו
  • גו אקטיב ראשון לציון - ישראל גלילי 7, ראשון לציון
  • גו אקטיב שיבא תל השומר רמת גן - מלון החלמה רפואי שי-לב, רמת גן
  • גו אקטיב מרכז הספורט הלאומי תל אביב - בכור שלום שטרית 6, תל אביב יפו
  • גו אקטיב מרכז ויצמן - ויצמן‬ 14, מרכז ויצמן, תל אביב יפו

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

פרופיט PROFIT לוגו
פורסם ע"י קובי מרדכי ב 30 לאוקטובר 2022
כולנו מכירים את שיטת ה LOW COST מענפים שונים. למשל: מענף הקפה, הטיסות ועוד. עם זאת, הגיע הזמן שתדעו שהיום השיטה הזאת נמצאת גם בחדרי הכושר. רשת פרופיט היא הרשת שמביאה אלינו את הבשורה בנושא הזה. לכן, אם עד היום לא היה לכם מנוי למכון כושר, עכשיו גם אתם תוכלו לעשות זאת. הכירו את PROFIT […]
אייקון פיטנס ICON FITNESS לוגו
פורסם ע"י קובי מרדכי ב 16 לאוקטובר 2022
למרות שכולנו מבינים את החשיבות של פעילות גופנית, לא תמיד אנחנו מקפידים על כך. זה נשמע לכם מוכר ואתם רוצים להפסיק לחפש תירוצים ולהתחיל לעשות ספורט? אייקון פיטנס זה הפתרון הנכון עבורכם. עיינו במאמר שלפניכם ובחרו לכם את הסניף המושלם עבורכם מבין כל סניפי הרשת. מה אייקון פיטנס מביאה אליכם? ראשית, כדאי לדעת שמדובר על […]
רשת הקאנטרי לוגו
פורסם ע"י קובי מרדכי ב 11 לאוקטובר 2022
כבר לא מעט זמן אתם חושבים שהגיע הזמן לעשות פעילות גופנית? להכניס את ההרגל הזה לחיי היומיום שלכם אך לא ברור לכם לגמרי מאיפה מתחילים? אם כך, הגיע הזמן שתדעו: הקאנטרי – Hacountry, זו הבחירה הכי טובה שתוכלו לבחור, אז למה אתם מחכים? רשת הקאנטרי – מאז ועד היום אומנם זה נכון שהיום כולנו רגילים […]