פיטסנטר בלוג סקירה הקאנטרי – רשימת הסניפים המלאה של רשת הקאנטרי

הקאנטרי – רשימת הסניפים המלאה של רשת הקאנטרי

כבר לא מעט זמן אתם חושבים שהגיע הזמן לעשות פעילות גופנית? להכניס את ההרגל הזה לחיי היומיום שלכם אך לא ברור לכם לגמרי מאיפה מתחילים? אם כך, הגיע הזמן שתדעו: הקאנטרי – Hacountry, זו הבחירה הכי טובה שתוכלו לבחור, אז למה אתם מחכים?

רשת הקאנטרי – מאז ועד היום

אומנם זה נכון שהיום כולנו רגילים לראות מועדוני ספורט בכל פינה בארץ ולא מעט מרכזים שבהם ניתן לעשות בפעילויות ספורטיביות שונות. עם זאת, אם נחזור רגע לאחור, נראה שלפני שנים לא זה היה המצב. רשת הקאנטרי הוקמה אי שם בשנת 1972 ומאז עברו כבר ארבעים שנה של פעילות בלתי פוסקת בתחום הספורט. הרשת, שהיום כוללת לא פחות משבעה סניפים שונים ברחבי הארץ, היא אחד מהמקומות הטובים ביותר לפעילות ספורטיבית. לכן, אם חשוב לכם לעשות מנוי בקאנטרי שבו חשבו כבר על הכול, אין ספק שאופציה כמו Hacountry יכולה לבוא בחשבון.

רשת הקאנטרי לוגו

רשת הקאנטרי סניפים

ממש כפי שקרה לכל רשת אחרת מוצלחת בכל תחום, גם במקרה של Hacountry אנחנו רואים שההתחלה הייתה הדרגתית. אחרי פתיחת הסניף הראשון הצטרפו עוד ועוד סניפים, והיום הרשת מונה, כפי שראינו, שבעה סניפים שונים, והם: קרית אתא, רעננה, חולון, ראשון לציון, בת ים, נס ציונה ובאר שבע. לכן אתם בעצמכם יכולים לראות שזה לא משנה איפה אתם גרים. בין אם אתם גרים באזור צפון הארץ, במרכז או בדרום – תוכלו לבחור את הסניף של הקאנטרי הקרוב ביותר לביתכם. כך תוכלו להפוך את הספורט לחלק בלתי נפרד מהחיים שלכם, ואין ספק שלא תצטערו על כך בעתיד.

הקאנטרי מחיר חודשי שאפשר לעמוד בו

בין אם יצא לכם בעבר לעשות מנוי במועדון ספורט כלשהו ובין אם זו הפעם הראשונה שלכם, ברור שהמחיר חשוב. אף אחד לא היה רוצה להוציא את כל המשכורת החודשית שלו על פעילות גופנית, וזו למעשה עוד סיבה שבגללה Hacountry זו בחירה נהדרת. הקאנטרי מבצעים זה לא משהו שכדאי לכם לפספס, כי איזו סיבה יש לכם לשלם יותר ממה שחייבים? הקאנטרי מבצעים זה כמובן נושא שמשתנה מידי פעם, שכן זה קשור לעונות השנה, לחוגים ואפילו לגיל שלכם. כך למשל, תוכלו למצוא מנוי שכולל חוגים ועולים מחיר מסוים ואילו מנוי שכולל רק את חדר הכושר או את הבריכה ועולה סכום אחר לגמרי. לכן חשוב תדעו מה, פחות או יותר, יכול להתאים לכם. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים החלטה נכונה ולא משלמים סכום שאח"כ ייראה לכם מוגזם. הקאנטרי מבצעים יכול להוזיל לא פעם את עלות המנוי בצורה משמעותית ביותר ולכן כדאי לעשות בירור בנושא טרם ההרשמה.

איזה פעילויות מחכות לכם בסניפים

אי אפשר לדבר על הקאנטרי מחיר ולא להזכיר גם את השאלה מה בעצם מחכה לכם בסניפים השונים. אם זו הפעם הראשונה שבה אתם מתכוונים להתחיל לעסוק בפעילות גופנית, במקרה של Hacountry אתם תראו שהאפשרויות אינסופיות. זה כמובן חיובי שכן בצורה כזאת תוכלו להתנסות בענפי הספורט השונים וכך יהיה לכם קל יותר למצוא את מה שמתאים לכם. סניפי הקאנטרי מציעים לכל המנויים ליהנות משלל אפשרויות שקשורות לפעילויות גופניות שונות. למשל: חדרי כושר עם האבזור הכי טוב שיש, בריכות מקורות ובריכות חיצוניות. יש כאן גם אופציה לאינספור סוגים של חוגים שמתאימים לכל הגילאים ולכל האנשים. תוכלו ליהנות בקאנטרי גם ממגוון רחב של מגרשי ספורט, כמו לדוגמא: מגשרי כדורסל, טניס, אולמות ספינינג מאובזרים וכל מה שאפשר לחלום עליו.

קאנטרי שמתאים לכל המשפחה

כשתתחילו לבדוק עוד פרטים על הקאנטרי מחירים אתם תראו שיש גם אפשרות להגיע לפעילות מהנה כאן עם כל המשפחה. זה אומר שגם אם יש לכם ילדים קטנים ואתם רוצים לקחת אותם לפעילות ספורטיבית באווירה משפחתית, הקאנטרי זו האופציה הנכונה. יש בסניפים השונים גם בריכות ילדים ובריכות פעוטות, מגלשות מים מהנות ועוד אינספור אטרקציות לכל הגילאים ולכל המשפחה. כל זה לא מספיק לכם? אתם עדיין חוששים שכאשר תבדקו לעומק את הנושא של הקאנטרי מחירים תגלו שזה לא זול? חזרו ובדקו את המבצעים. בנוסף, אם חשבתם לרגע שאתם באים לקאנטרי רק כדי לעבוד קשה, מחכה לכם הפתעה טובה. רשת Hacountry מציעה גם לא מעט פינוקים לאחרי האימון, כמו: סאונה, ג'קוזי או ספא.

יצירת קשר פשוטה וקלה

לא אחת קורה שאנשים עושים מנוי ורוצים לשאול שאלה לגביו מידי פעם. למשל, האם יש מבצע חדש ומשתלם יותר שיכול להתאים להם או האם הקאנטרי פתוח ביום מסוים. אם חששתם לרגע שלא תוכלו לקבל מענה, אתם טועים. הקאנטרי טלפון זמין עבורכם בשעות הפעילות של כל סניף וסניף, כך שיהיה לכם מאוד פשוט לקבל מענה אנושי, אדיב ונעים. אין סיבה לחשוש להתקשר, כי הרשת שמה לעצמה למטרה להעניק שירות לבבי ואדיב לכל מי שפונה עם שאלה או בקשה.

הקאנטרי טלפון

  • הקאנטרי באר שבע - הצג מספר טלפון
  • הקאנטרי בת ים - הצג מספר טלפון
  • הקאנטרי חולון - הצג מספר טלפון
  • הקאנטרי נס ציונה - הצג מספר טלפון
  • הקאנטרי קרית אתא - הצג מספר טלפון
  • הקאנטרי ראשון לציון - הצג מספר טלפון
  • הקאנטרי רעננה - הצג מספר טלפון

הקאנטרי כתובת

  • הקאנטרי באר שבע - דרך אילן רמון 1, באר שבע
  • הקאנטרי בת ים - דרך מנחם בגין 1, בת ים
  • הקאנטרי חולון - הלוחמים 30, חולון
  • הקאנטרי נס ציונה - פאבל פרנקל, נס ציונה
  • הקאנטרי קרית אתא - פרופסור קלאוזנר 6, קרית אתא
  • הקאנטרי ראשון לציון - שדרות בן גוריון 45, ראשון לציון
  • הקאנטרי רעננה - הסדנא 15, רעננה

פנו עוד היום, כי חבל על כל יום שחולף

אי אפשר להתעלם מכך שתמיד אפשר להמציא תירוצים למה לא לפנות אל Hacountry. למה להמשיך לדחות עוד ועוד את הפעילות הגופנית שעליה אנחנו חולמים. עם זאת, חשוב שתבינו: אם לא תתחילו לזוז עכשיו, זה יהיה הרבה יותר קשה בעתיד. פעילות גופנית זה מסוג אותם הדברים שאומנם לא תמיד קל להתחיל לעשות אותם, אך זה מתגמל בצורה בלתי רגילה. לכן כדאי שתבחרו כבר כעת את סניף הקאנטרי שיהיה לכם הכי נוח להגיע אליו. צרו קשר ותעשו לעצמכם, ולכל המשפחה, מנוי שנתי במחיר מצוין.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

גו אקטיב לוגו
פורסם ע"י קובי מרדכי ב 31 לאוקטובר 2022
כבר שנים אתם ממציאים תירוצים למה לא לעשות ספורט? אפילו הלכתם לבדוק את העלויות על יד הבית וראיתם שזה יקר? אתם לא לבד. המחיר היוו סיבה מרכזית עבור רבים לא להירשם למכון כושר. עם זאת, כאן בדיוק נכנסת לתמונה רשת גו אקטיב. הרשת הזאת נקנתה על ידי הולמס פלייס בשנת 2016. מאז ועד היום היא […]
פרופיט PROFIT לוגו
פורסם ע"י קובי מרדכי ב 30 לאוקטובר 2022
כולנו מכירים את שיטת ה LOW COST מענפים שונים. למשל: מענף הקפה, הטיסות ועוד. עם זאת, הגיע הזמן שתדעו שהיום השיטה הזאת נמצאת גם בחדרי הכושר. רשת פרופיט היא הרשת שמביאה אלינו את הבשורה בנושא הזה. לכן, אם עד היום לא היה לכם מנוי למכון כושר, עכשיו גם אתם תוכלו לעשות זאת. הכירו את PROFIT […]
אייקון פיטנס ICON FITNESS לוגו
פורסם ע"י קובי מרדכי ב 16 לאוקטובר 2022
למרות שכולנו מבינים את החשיבות של פעילות גופנית, לא תמיד אנחנו מקפידים על כך. זה נשמע לכם מוכר ואתם רוצים להפסיק לחפש תירוצים ולהתחיל לעשות ספורט? אייקון פיטנס זה הפתרון הנכון עבורכם. עיינו במאמר שלפניכם ובחרו לכם את הסניף המושלם עבורכם מבין כל סניפי הרשת. מה אייקון פיטנס מביאה אליכם? ראשית, כדאי לדעת שמדובר על […]