פיטסנטר בלוג יוגה יוגה – איך מתחילים?

יוגה – איך מתחילים?

כבר לא מעט שנים אתם שומעים על אנשים שעושים יוגה? אם כך, בוודאי שמתם לב שכמעט כולם, אחרי שהם התחילו, הם לא הפסיקו. זה לא קורה במקרה, שכן היוגה מלווה את חיי האנושות כבר שנים רבות. יש לה יתרונות רבים, ולכן טבעי שגם אתם שואלים: איך מתחילים?

מה זה בכלל יוגה?

אומנם כולנו שומעים על זה, אך לא כולנו יודעים מה זה אומר. אם גם אתם, עד לא מזמן, הייתם בטוחים שזה מתאים רק לאנשים מסוימים, דעו שזה לא נכון. היוגה התבססה בעולם ויש לכך סיבה טובה: היא עובדת. היא מדברת על החיבור המשמעותי כל כך בין גוף ונפש. כולנו יודעים לומר שיש קשר בין התחושה הפיזית והרגשית, אך יוגה באמת מחברת ביניהם. כאשר אנחנו דואגים לנפש, הגוף מרגיש זאת ומגיב בהתאם. כאשר אנחנו דואגים לגוף, זה משפיע גם על הנפש. בכך היוגה עוסקת ולכן היא כל כך מוצלחת ומצליחה בעולם כולו.

יוגה איך מתחילים?

יוגה - למי זה יכול להתאים?

יש הרבה דעות קדומות על יוגה. למשל, שזה משהו שיכול להתאים רק לאנשים גמישים. דעה קדומה נוספת, היא שהיוגה יכולה להתאים רק לאנשים צעירים. מה שיפה ביוגה, זה שבפועל זה לא כך. בפועל היא מתאימה לכולם. זה לא משנה אם אתם גמישים או לא. זה גם לא חשוב אם אתם נוהגים לעשות פעילות גופנית בחיי היומיום שלכם או לא. מה שבטוח זה שאם תבחרו את סוג היוגה המתאים לכם, תיהנו מכך מאוד. יש סוגים שונים של תרגולים ביוגה. חלקם יותר מהירים, חלקם יותר איטיים ורובם משלבים בין תנועה ובין נשימה. בנוסף, כל מתעמל יכול לעשות את התרגילים בהתאם ליכולות שלו. לכן אתם לא תרגישו מותשים אחרי התרגול, אך כן תרגישו את היעילות שלו.

הציוד שתצטרכו בשביל יוגה

אי אפשר לדבר לענות השאלה איך מתחילים לתרגל יוגה ולא לדבר גם על הציוד. זה נכון שלא מדובר על ספורט שדורש יותר מידי, ואפשר לתרגל אותו בכל מקום,. עם זאת, מדובר על ספורט שבכל זאת דורש מספר אביזרים בסיסיים. למשל, רצוי מאוד שתיקנו לכם מזרון שתוכלו לתרגל עליו בנוחות. יש היום מזרונים מיוחדים וייעודיים לכך, כך שתוכל ולמצוא אחד כזה בקלות. בנוסף, חשוב מאוד לבדוק באיזה בגדים אתם בוחרים לאימון. הרעיון הוא שיהיה להם כמה שיותר נוח בזמן התרגול.

מה אתם מעדיפים: לבד או בקבוצה?

לבסוף, תוכלו גם להחליט האם אתם מעדיפים לתרגל את הספורט הנפלא הזה לבד או בקבוצה. האם אתם רוצים שיעורים פרטיים או שאתם רוצים להרגיש שאתם שייכים לקבוצה שמתרגלת ביחד? כמובן שאין תשובה אחת נכונה לשאלה הזאת. כל אחד יכול לבחור מה שנוח לו, ממש כפי שכל אחד יוכל לבחור את היוגה המושלמת עבורו.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

טיפים לתנוחות ביוגה שיחזקו אתכם
פורסם ע"י ליאור לזר ב 24 לינואר 2024
כפי שכולנו יודעים, יוגה היא תרגול עתיק הידוע ביתרונותיו הרבים, לרבות שיפור הכוח, הגמישות ובהירות המחשבה. לכן ברור מדוע גם אתם בחרתם להתחיל לתרגל יוגה. עם זאת, חשוב להבין: יש לא מעט תנוחות ביוגה, וחלקן יכולות להיות טובות מאחרות. אתם מחפשים תנוחות שבאמת יכולות לחזק אתכם? רוצים לדעת איזה סוגי יוגה יש ומה הכי מתאים […]
מה ההבדל בין יוגה לפילאטיס
פורסם ע"י מעיין רביד ב 21 לינואר 2024
יוגה ופילאטיס צברו פופולריות עצומה כתרגולי כושר המציעים גישה הוליסטית לכושר ולרווחה. לכן ברור מדוע גם אתם רוצים להתחיל לעסוק בענפי ספורט כאלה. עם זאת, חשוב לעצור ולהבין: יש הבדל בין השניים. כל ענף ספורט יוכל לתרום תרומה אחרת לכושר הגופני שלכם ולבריאותכם. לכן חשוב תחילה להבין מהם ההבדלים ומה מציעה כל פעילות גופנית כזו. […]
ריטריט יוגה
פורסם ע"י יוסי כהן ב 27 לאוקטובר 2022
אין ספק שכולנו חיים בעידן מודרני שכולל הרבה מאוד לחץ. אנחנו שואפים להיות הכי טובים בכל מה שאנחנו עושים, וכל זה גורם לא פעם ללחץ מיותר שלא פשוט להתמודד איתו. לכן, אם זה נשמע לכם מוכר ואם תרצו גם אתם למצוא כלים להתמודדות טובה יותר, ריטריט יוגה זו אופציה שכדאי להכיר. מה זה בדיוק ריטריט […]