פיטסנטר בלוג כללי הליכת בוקר – היתרונות שכדאי שתכירו

הליכת בוקר – היתרונות שכדאי שתכירו

אתם מנסים לעשות שינוי בחייכם? מנסים להיות יותר בתנועה אך מתקשים לבחור פעילות גופנית מתאימה? עד שתמצאו קבוצת ריצה כדאי שתדעו: הליכת בוקר זו בחירה נפלאה. זה לא במקרה שאתם רואים כל כך הרבה אנשים צועדים. זה נכון בין אם אתם גרים בעיר ובין אם אתם גרים במושב. העניין הוא שיש יתרונות רבים כשעושים הליכת בוקר שאי אפשר להתעלם מהם, והינה הם לפניכם.

יתרונות הליכת בוקר – האנרגיה שלכם משתנה

אי אפשר לדבר על יתרונות הליכת בוקר ולא להזכיר את האנרגיה. אתם תראו בעצמכם: זה עובד! אפילו אם פעילות גופנית היא לא המחשבה הראשונה שלכם, אתם תתמכרו. מדהים לראות איך ההליכה משחררת אנדורפינים ולמעשה נותנת לנו אנרגיה לכל היום. לכן, אם תצליחו לפנת לכך לפחות חצי שעה בבוקר, אתם תראו כי-טוב.

הליכת בוקר

היתרונות הבריאותיים בהליכת בוקר

מעבר לאנדורפינים, שמשפיעים הן פיזית והן נפשית, יש לכך עוד כמה יתרונות. קשה לדבר על יתרונות הליכה בבוקר בלי להזכיר את הירידה במשקל. שימו לב: בין אם אתם צריכים לרדת במשקל ובין אם אתם במשקלכם הרצוי – הליכת בוקר תסייע. מי שרוצה לרדת במשקל יעשה זאת בקלות אם הוא ישלב תנועה בבוקר. מי שרוצה לשמור על הקיים יצליח בכך ע"י הליכות בוקר. כמובן שאם נוסיף לזה גם שתייה מרובה ואכילה נכונה, ההצלחה לא תאחר להגיע. מדהים לראות שמחקרים רבים קובעים: הליכת בוקר מסייעת להפחית סיכון למחלות לב. בנוסף, אם יש לכם סוכרת, הרי שגם אז הליכת הבוקר תעזור לכם לשמור על איזון.

היתרונות הנפשיים

פעילות גופנית בכלל, כולל הליכה בבוקר בפרט, מסייעת גם ברמה הנפשית. היא עוזרת לנו להפחית את הלחץ שרובנו חיים איתו בעידן המודרני. היא עוזרת לנו להתמודד נכון יותר עם חרדה והיא מסייעת לשפר את ההערכה העצמאית שלנו. מעבר לכל אלה, יפתיע אתכם לגלות: היא עוזרת להפחית עייפות! זה נשמע אבסורד, כי אם אנחנו מתאמצים אנחנו מתעייפים, אך ההפך הוא הנכון. התנועה, ובמיוחד בבוקר, גורמת לנו להרגיש חיוניים יותר. זה נותן לנו אנרגיה וכך כל היום שלנו נראה אחרת לגמרי. אתם תראו מהר מאוד שבין יתר אותם יתרונות הליכה כאימון, קיים גם שיפור במצב הרוח.

באיזו מסגרת כדאי לצאת להליכות בוקר?

מחפשים מספר טיפים שיעזרו לכם לצאת להליכות בוקר? הינה כמה מהם:

  • בחרו מסלול שיהיה לכם נעים
  • בחרו חברה – לבד או עם חברים
  • קנו לעצמכם בגדי ספורט חדשים ונעליים נוחות
  • בחרו יעד שיהיה ריאלי, לא 10 ק"מ מהיום הראשון
  • שלבו בהליכה מוזיקה שאתם אוהבים

אתם תראו שתוך מספר ימים, זה יהפוך להיות הרגל שלא תרצו לוותר עליו. הליכת בוקר היא בחירה נהדרת לכל אחד, בלי קשה לגיל או למצב המשפחתי. לכן גם לכם עבורכם זו יכולה להיות בחירה נפלאה שתשנה את החיים לטובה.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

איך לבנות תזונה מאוזנת התומכת במטרות הכושר שלך
פורסם ע"י חן רוזנשטיין ב 26 לאפריל 2024
לאחרונה הכושר הגופני שלך מטריד אותך? בלי ששמת לב עברו כבר שנים בלי שאתה זז? אתה מסתכל במראה ובכל פעם רואה עוד ועוד קילוגרמים שאספת בדרך? אם כך, כדאי שתדע שאתה לא לבד. זה קורה לכולנו בגלל סיבות שונות כמו עבודה, לחצים וילדים. עם זאת, אף פעם לא מאוחר מידי לעשות את השינוי, ואין ספק […]
חשיבות מתיחות בסיסיות לשיפור גמישות ומניעת כאבים
פורסם ע"י יסמין יוסף ב 15 לאפריל 2024
אתם עוסקים בפעילות גופנית אך לא עושים מתיחות בסיסיות? הגיע הזמן שתדעו: מתיחות הן לא במקרה חלק מהאימון של כל ספורטאי מקצועי. למעשה, היום גם אנשים שעוסקים בספורט בצורה חובבנית לא מוותרים על מתיחות. הן יכולות לשפר את הגמישות שלנו וכך גם למנוע כאבים ופציעות. זה לא משנה בני כמה אם או באיזו פעילות גופנית […]
כך תחזקו את גופכם בעזרת אימונים מתאימים
פורסם ע"י ליאת מגריסו ב 28 למרץ 2024
אתם מוצאים את עצמכם מתאמנים הרבה מאוד אך לא רואים תוצאות? או ליתר דיוק, רואים תוצאות שאינן מספקות אתכם? אם כך, ברור מדוע אתם מחפשים אימונים מתאימים. העניין הוא שהיום, בתחום הכושר הגופני, השמיים הם הגבול. לכן לא קל לבחור את האימונים הנכונים לכל אחד מאיתנו. מבולבלים ורוצים עזרה? בכתבה שלפניכם תמצאו מספר טיפים שיעזרו […]